неділя, 20 грудня 2015 р.

Поширені поломки. Peugeot Expert CDI 2.0 2004 р/в.

Сьогодні я хочу розповісти вам про дуже поширені причини відмови у нормальній роботі двигуна та інших систем автомобіля.

Перша, це проводка, протирання ізоляції і замикання на корпус або між собою декількох проводів,
друга причина це окисленні "маси" або клемні з'єднання з корпусом автомобіля, недобросовісна установка додаткового електроустаткування (автосигналізація, додаткове світло, автомагнітола та ін.)

Ось приклад, Peugeot Expert CDI 2.0 2004 р/в.

Візит перший: літо, «притягнули на краватці»
Скарга: не заводиться, сигналка неадекватно реагує на натискання кнопок на пульті, а кілька днів тому і вентилятор пічки перестав працювати.
Акумулятор розряджений, після заміни АКБ з'ясувалося, що немає зарядки, тобто генератор вийшов з ладу.
Разборка генератора, показала економічну недоцільність ремонту, господар взяв робочий генератор з разборки.
Поставив, перевірив, зарядка в нормі. Пічка працює. Відпустив.

Візит другий: пізня осінь.
Скарга: погано стала заводитись вранці, а цим ранком завелася тільки, не то «з штовхача», не то після «прикурки», пічка не включається.
Поставив свій акумулятор, завів, зарядка в нормі, але вентилятор пічки не працює.
Прийшлось дивитись схему:


A21 - панель приладів
C25 - діагностичний роз'єм
A19 - реле свічок накалювання
O01 - генератор
O02 - стартер

З цієї схеми випливає, що поки двигун не заведений, на виході D+ генератора присутній "-", тобто реле К72 розімкнуте, як тільки движок закрутився, на виводі D+ з'являється "+", реле K72 замикається і подає напругу на деякі споживачі, у тому числі і на вентилятор обігрівача.
Мій вердикт: полетіло реле-регулятор напруги генератора.
АЛЕ ....
Крім того, на контакті 1 колодки реле К72, присутній конкретний мінус, що при заведеному двигуні, що при заглушеному, навіть при вийманні реле з колодки і від'єднаному D+. І при цьому чомусь не світиться лампочка зарядки на панелі приладів.
З присутністю "-" довелось повозитися, причина крилася в протертій ізоляції проводів. Провода протерлися в гофрі перед двигуном і періодично замикалися між собою.

 
 

Ну і по ходу п'єси інші моменти познаходив і повиправляв.

  
 
 
 

З панеллю приладів теж вирішив. Був згорілий обмежувальний резистор перед світлодіодом, який показує відсутність зарядки акумулятора.

 

Планарний не став шукати, місця вистачає і на звичайний.

З вентилятором обігрівача не придумав нічого кращого, як просто взяв та й замкнув контакт 1 реле К72 на шину "15" (від'єднавши, звичайно, роз'єм від D+ генератора).

Ситуація цікава, підозрюю, що через цей замкнутий на масу провід (час від часу) частково вийшло з ладу реле-регулятор. Та в принципі, поки зарядка є, можна їздити.

З приводу поганого запуску вранці:
Були окисленні контакти реле свічок накалювання, та й сама плата таймера всередині, і контакти пригоріли конкретно, все почистив, контакт підігнув, до весни доїздить. Фотіка, на жаль, під рукою не було.

Відкривайте деколи капот, слідкуйте за проводкою.

Сподобалась стаття? Поділись з друзями:

Немає коментарів:

Дописати коментар