Звернувся клієнт на VW Golf 4 2001 р/в, двигун 1,4 AXP. Скарга: нема тяги, автомобіль не розвиває повної потужності, а при включенні кондиціонера, взагалі, майже глохне.
...
Проїхавши метрів 300 перше враження було ніби забитий каталізатор, але прочитавши помилки, відразу зрозумів, що проблема із мітками ГРМ, але на всякий випадок перевірив проводку на датчик распрєдвала, викрутив датчик, почистив, проїхався, без змін.
На мої запитання, що робили з авто останнім часом, після чого авто почало так себе вести, клієнт мовчав, як білоруський партизан на допиті в гестапо… і почав «зливати» інфу, тільки після того, як я йому сказав, що ГРМ виставлений не по мітках.
Виявляється, що 3000 км тому мінявся ремінь і натяжний ролік, і десь недавно клієнт заїхав на інше СТО з якоюсь іншою поломкою чи на заміну масла. І майстри почули якійсь шум в роботі двигуна і запропонували йому усунути цей шум…
А далі це тільки мої догадки:
На першому СТО, де міняли ремінь, не дотягнули болт, який тримає шків та шестерню. Або з інших причин затяжка послабилась, шестерню провернуло. Ще зауважив, що сліди на кришці ременя говорили про те, що колись натяжний ролік був неправильно встановлений. На колінвалі скол біля пазу. Не знаю наслідки чого могли до цього призвести.
І знову версії. На другому СТО, майстри зняли кришку ГРМ, це все побачили і знайшли, в принципі грамотне рішення. Вони зробили на колінвалі діаметрально симетричний пропил і повернули шестерню на 180 град. Зробили майже ідеально, ось тільки мітки виставили не вірно, помилилися аж на 2,5 зуба, просто не по тій мітці виставили колінвал.
Шестерню колінвала поміняв. Все виставив по мітках, авто нормально поїхало, не дивлячись на свічки (збірна солянка), яки давно слід поміняти.
Ну і як завжди на тих двигунах, чомусь майстри нехтують моментами затяжки.
Наслідки на фото, один болт поміняний (до мене), одна різьба (з чотирьох, в блоку) повністю відсутня (посадив на ущільнювач різьби), в одній відсутні перші три витки (закрутив на ущільнювач). Клієнт попереджений, що це потрібно ремонтувати, висвердлювати і нарізати різьби під більші болти.
Ще викликала неприємні думки нерівність шківа розподільчого валу. Клієнт попереджений.
Проїхався, машина почала слухати педаль газу.
Помилка залишилась по клапану EGR, точніше по його потенціометру.
Перевірив проводку, клапан та його потенціометр.
Вердикт: під заміну. Поки клієнт його буде шукати, поставив металеві прокладки з обох сторін на герметик і не підключав роз’єм.
Ось така історія.
...
Проїхавши метрів 300 перше враження було ніби забитий каталізатор, але прочитавши помилки, відразу зрозумів, що проблема із мітками ГРМ, але на всякий випадок перевірив проводку на датчик распрєдвала, викрутив датчик, почистив, проїхався, без змін.
На мої запитання, що робили з авто останнім часом, після чого авто почало так себе вести, клієнт мовчав, як білоруський партизан на допиті в гестапо… і почав «зливати» інфу, тільки після того, як я йому сказав, що ГРМ виставлений не по мітках.
Виявляється, що 3000 км тому мінявся ремінь і натяжний ролік, і десь недавно клієнт заїхав на інше СТО з якоюсь іншою поломкою чи на заміну масла. І майстри почули якійсь шум в роботі двигуна і запропонували йому усунути цей шум…
А далі це тільки мої догадки:
На першому СТО, де міняли ремінь, не дотягнули болт, який тримає шків та шестерню. Або з інших причин затяжка послабилась, шестерню провернуло. Ще зауважив, що сліди на кришці ременя говорили про те, що колись натяжний ролік був неправильно встановлений. На колінвалі скол біля пазу. Не знаю наслідки чого могли до цього призвести.
І знову версії. На другому СТО, майстри зняли кришку ГРМ, це все побачили і знайшли, в принципі грамотне рішення. Вони зробили на колінвалі діаметрально симетричний пропил і повернули шестерню на 180 град. Зробили майже ідеально, ось тільки мітки виставили не вірно, помилилися аж на 2,5 зуба, просто не по тій мітці виставили колінвал.
Шестерню колінвала поміняв. Все виставив по мітках, авто нормально поїхало, не дивлячись на свічки (збірна солянка), яки давно слід поміняти.
Ну і як завжди на тих двигунах, чомусь майстри нехтують моментами затяжки.
Наслідки на фото, один болт поміняний (до мене), одна різьба (з чотирьох, в блоку) повністю відсутня (посадив на ущільнювач різьби), в одній відсутні перші три витки (закрутив на ущільнювач). Клієнт попереджений, що це потрібно ремонтувати, висвердлювати і нарізати різьби під більші болти.
Ще викликала неприємні думки нерівність шківа розподільчого валу. Клієнт попереджений.
Проїхався, машина почала слухати педаль газу.
Помилка залишилась по клапану EGR, точніше по його потенціометру.
Перевірив проводку, клапан та його потенціометр.
Вердикт: під заміну. Поки клієнт його буде шукати, поставив металеві прокладки з обох сторін на герметик і не підключав роз’єм.
Ось така історія.
Немає коментарів:
Дописати коментар