Кілька тижнів тому, на Chery Tiggo, з'явився стукіт в коробці перемикання передач. Проявлявся цей звук на швидкостях від 20 до 40 км/год, при натиснутій педалі щепленні. Прийшли до висновку, що проблема, швидше за все, в диференціалі.
І ось днями вирішили не звертатися за допомогою до фахівців по коробках, а розібратися самі. Правда, позбутися сторонніх шумів в КПП нам вдалося тільки з третього разу!!! Щоразу це зняття, розбирання, виявлення причини шуму, усунення проблеми або заміна деталі, збірка, установка. Достатньо гєморно,...
Отже, ремонт перший. Коментувати не буду - по фотках все і так зрозуміло.
Знімаємо все зайве зверху, зливаємо масло, знімаємо півосі, підважуємо ДВС з КПП, знімаємо подушки, скидаємо коробку...
Розбираємо.
Уважно все передивляємось.
А ось і джерело стуку:
відламані два зуба одної з шестерен диференціала, які наробили трохи шкоди.... Потрапивши під шестерню вторинного валу, вони деформували обойму підшипника (але як з'ясувалось, цей підшипник можно було і не міняти), та один із зубів шестерні вторинного валу. Але це ми помітили тільки після третьої разборки... Міняти цю шестерню не стали - колега просто сточив деформовану ділянку натфілем.
Отже, при першому ремонті була замінена шестерня диференціала із зламаними зубами. Незначний, але неприємний стук залишився...
При другому ремонті було підкладено кільце, вирізане з тонкої консервної бляхи, під підшипник диференціала, як це рекомендують в одній розумній книжці. Цей незначний стукіт все одно лишився.
При третьому ремонті був замінений підшипник вторинного валу, виявлено і сточено деформовану ділянку зубу шестерні вторинного валу. Власне це і було джерелом неприємного звуку який залишився після першого ремонту. На жаль, фото не зробив.
Після третього ремонту коробка працює ідеально і тихо.
Оскільки процес зняття та установки КПП досить кропіткий, заодно було замінено вижимний підшипник та корзину щеплення ще при першому ремонті.
Висновок: ніколи не треба поспішати збирати відремонтований агрегат. Краще ще декілька разів уважно оглянути, перевірити на наявність інших поломок чи дефектів - в загальному результаті час та сили будуть зекономлені. Як відомо, вчитись треба на чужих помилках, але в реальному житті так не виходить. Не помиляється тільки той хто нічого не робить... Зате тепер може додатися ще одна послуга в моїй майстерні. )))
І ось днями вирішили не звертатися за допомогою до фахівців по коробках, а розібратися самі. Правда, позбутися сторонніх шумів в КПП нам вдалося тільки з третього разу!!! Щоразу це зняття, розбирання, виявлення причини шуму, усунення проблеми або заміна деталі, збірка, установка. Достатньо гєморно,...
Отже, ремонт перший. Коментувати не буду - по фотках все і так зрозуміло.
Знімаємо все зайве зверху, зливаємо масло, знімаємо півосі, підважуємо ДВС з КПП, знімаємо подушки, скидаємо коробку...
Розбираємо.
Уважно все передивляємось.
А ось і джерело стуку:
відламані два зуба одної з шестерен диференціала, які наробили трохи шкоди.... Потрапивши під шестерню вторинного валу, вони деформували обойму підшипника (але як з'ясувалось, цей підшипник можно було і не міняти), та один із зубів шестерні вторинного валу. Але це ми помітили тільки після третьої разборки... Міняти цю шестерню не стали - колега просто сточив деформовану ділянку натфілем.
Отже, при першому ремонті була замінена шестерня диференціала із зламаними зубами. Незначний, але неприємний стук залишився...
При другому ремонті було підкладено кільце, вирізане з тонкої консервної бляхи, під підшипник диференціала, як це рекомендують в одній розумній книжці. Цей незначний стукіт все одно лишився.
При третьому ремонті був замінений підшипник вторинного валу, виявлено і сточено деформовану ділянку зубу шестерні вторинного валу. Власне це і було джерелом неприємного звуку який залишився після першого ремонту. На жаль, фото не зробив.
Після третього ремонту коробка працює ідеально і тихо.
Оскільки процес зняття та установки КПП досить кропіткий, заодно було замінено вижимний підшипник та корзину щеплення ще при першому ремонті.
Висновок: ніколи не треба поспішати збирати відремонтований агрегат. Краще ще декілька разів уважно оглянути, перевірити на наявність інших поломок чи дефектів - в загальному результаті час та сили будуть зекономлені. Як відомо, вчитись треба на чужих помилках, але в реальному житті так не виходить. Не помиляється тільки той хто нічого не робить... Зате тепер може додатися ще одна послуга в моїй майстерні. )))
лютий 2016 року місто Львів
Немає коментарів:
Дописати коментар